Δεν απέδωσε τα αναμενόμενα η αεροπορική σύνδεση του Αράξου με την Θεσσαλονίκη και η περιοχή χάνει μία αναπτυξιακή κίνηση, την οποία κερδίζει τελικά η Καλαμάτα, όπου θα μεταφερθεί το δρομολόγιο, με απόφαση της εταιρείας Astra. Το τελευταίο δρομολόγιο από την Αχαία θα εκτελεστεί στις 23 Οκτωβρίου, αφού σύμφωνα με τις πληροφορίες δεν καλύπτονταν τα έξοδα, πόσο μάλλον τα έσοδα από 7-20 επιβάτες σε κάθε πτήση. Η πρώτη πτήση είχε πραγματοποιηθεί προς Άραξο στις 16 Ιουνίου, με φαντασμαγορική υποδοχή.!
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















