Παρακολούθησα με ιδιαίτερη προσοχή. όπως επιβάλλει ο επαγγελματικός αλλά και ο θεσμικός μου ρόλος, την υπόθεση Olympic Port Market ,από την ημέρα που ανακοινώθηκε μέχρι και σήμερα που ανακοινώθηκε η αναστολή του.
Οφείλω λοιπόν να τοποθετηθώ γιατί κρίνω ότι πρέπει να δημοσιοποιήσω την γνώμη μου, αλλά και της ομάδας που με περιβάλλει ,γιατί πάντα ήμουν και είμαι ενεργός σε οποιαδήποτε επαγγελματική-επιχειρησιακή-αναπτυξιακή προσπάθεια ,που γίνεται στον Νομό μας (και όχι μόνο).
Οι ανησυχίες του Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Κατακόλου .ως προς τον τρόπο διεξαγωγής ήταν εύλογες ,μέσα στον θεσμικό του ρόλο και εκτιμώ ότι με μια καλύτερη εκ των προτέρων συνεννόηση(με την ομάδα που είχε επιφορτιστεί την διεξαγωγή) ,θα είχαν ξεπεραστεί ,πάντα όμως στο πνεύμα των αμοιβαίων υποχωρήσεων και της ειλικρινούς κατανόησης ,με γνώμονα πάντα την διαφύλαξη των συμφερόντων του Εμπορικού κόσμου της περιοχής ,αλλά και της ανάπτυξης που όλοι επιζητούμε.
Οι ετερόφωτοι φορείς που έσπευσαν να στηρίξουν την διοργάνωση α) χωρίς να έχουν κάποιοι λόγο σε ξένα χωράφια( πόσο μάλλον που στο παρελθόν είχαν τοποθετηθεί τελείως αντίθετα για παρόμοιο γεγονός στο Στρέφι ) β) μην λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη των τοπικών Εμπόρων ,όπως θεσμικά εκπροσωπούνται, κρίνονται κατ ελάχιστον ως βιαστικοί..(άραγε σε λίγο καιρό θα τρέξουν να ζητήσουν μερικοί την ψήφο τους?)
Τη τελική στάση του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου την κρίνω απολύτως θετικά ,γενναία και μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας ,πόσο μάλλον που ως ενεργός έμπορος κατανοώ ότι θα υπάρξει ίσως και οικονομική ζημιά .Το ότι προτίμησε τελικά να αναβάλει το γεγονός και να διασφαλιστεί ως Νομικό Πρόσωπο (μετά τα όσα ακούγονται) ,προτείνω να εκληφθεί ως <χείρα φιλίας> από την τοπική κοινωνία και όλες οι επόμενες αναπτυξιακές και άλλες δράσεις να τους βρουν συν-διοργανωτές.
Ας βρούμε λοιπόν τι μας ενώνει και όχι τι μας χωρίζει σε αυτούς τους χαλεπούς επιχειρηματικά(και όχι μόνο) καιρούς.
Περιμένω με αγωνία την επόμενη διοργάνωση-εκδήλωση ,εκεί που θα είμαστε όλοι μαζί, για το καλό του τόπου μας που είναι η Ηλεία....
Ο Γεν. Γραμματέας
Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου
Και Νοτιοδυτικής Ελλάδος
Μαραγκός Γεώργιος





















