Υπεγράφη τελικώς χθες η απόφαση από τον Υφ. Εργασίας Τάσο Πετρόπουλο
Υπεγράφη χθες από τον Υφυπουργό Εργασίας κ. Τάσο Πετρόπουλο όπως είχε άλλωστε προαναγγείλει η Πρωινή σε σχετικό της ρεπορτάζ, η απόφαση για «πάγωμα» των οφειλών, ληξιπρόθεσμων και μη , προς τα ασφαλιστικά ταμεία, πολιτών των δήμων Πύργου, Ήλιδας, Πηνειού και Ανδραβίδας – Κυλλήνης που επλήγησαν το προηγούμενο διάστημα από την κακοκαιρία. Η παραπάνω απόφαση αφορά «πάγωμα’ όλων των παραπάνω υποχρεώσεων για ένα 6μηνο και αναμένεται να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και να πάρει ΦΕΚ στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Εξάλλου, ίσως και σήμερα, θα φτάσουν στα ασφαλιστικά ταμεία με την μορφή εγκυκλίου, όλες οι αναγκαίες διευκρινίσεις για το πεδίο εφαρμογής της συγκεκριμένης απόφασης, που αναμένεται με μεγάλη αγωνία από πολίτες και κάθε είδους επαγγελματίες των τεσσάρων δήμων που περιμένουν να πάρουν μια βαθιά ανάσα, χωρίς να νοιώθουν ότι πέρα από τις φυσικές καταστροφές τους κυνηγάνε ασφαλιστικά ταμεία και υποχρεώσεις προς το δημόσιο.




















