Ξεκίνησαν από το βράδυ της Πέμπτης(15/12) από τον Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. οι πιστώσεις στους λογαριασμούς των παραγωγών που περιλαμβάνουν το υπόλοιπο 30% της βασικής ενίσχυσης (412.879.000 €) και ολόκληρη την Πράσινη Ενίσχυση(569.748.000 €), καθώς και την έξτρα ενίσχυση που αφορά τους Γεωργούς μικρής ηλικίας(15 εκατ. ευρώ). Επίσης έγιναν και οι πληρωμές αυτών που είχαν μικροποσά της τάξης των 250 ευρώ και δεν συμπεριλήφθηκαν στην 1η δόση αντιθέτως πιστώνονται τώρα όλο το ποσό κατά την εξόφληση.
Οι παραγωγοί λοιπόν μπορούν από την Παρασκευή το βράδυ ή και κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου, να πάνε στα ΑΤΜ και να κάνουν ανάληψη των χρημάτων της επιδότησης, καθώς επίσης και από Δευτέρα στα γκισέ των τραπεζών. Παράλληλα θα σταλεί ειδοποίηση με μήνυμα (SMS) από τον ΟΠΕΚΕΠΕ στο κινητό σε όσους το έχουν δηλώσει κατά την υποβολή της ΕΑΕ2016(Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης).
Στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας αναμένεται και η εξόφληση της Εξισωτικής Αποζημείωσης 2016(μέτρο 13.1 & 13.2) βάσει σχετικών πληροφοριών από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Η ΕΝΩΣΗ Συνεταιρισμών Ηλείας-Ολυμπίας σε συνεργασία με τον Α.Σ. Κορυφής, πάντα δίπλα στον αγρότη, παρέχει την δυνατότητα στους παραγωγούς να προσέλθουν στο κεντρικό μας κατάστημα στην Κοκκίνου 8 & Τ. Πετροπούλου στον Πύργο, ή στα περιφερειακά μας καταστήματα (Πελόπιο, Κρέστενα, Ζαχάρω), για να λύσουν απορίες, να ενημερωθούν και να επαληθεύσουν τα ακριβή ποσά πληρωμών των επιδοτήσεων και να λύσουν τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν. Εναλλακτικά μπορούν να μας καλέσουν τηλεφωνικά στο 26210 34246.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















