Θέμα ωρών σύμφωνα με την υφυπουργό Οικονομικών, Κατερίνα Παπανάτσιου να ανοίξει το σύστημα για το επίδομα πετρελαίου θέρμανσης προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι δικαιούχοι. Διευκρίνισε πως όσοι κάνουν τώρα αίτηση θα πάρουν τα χρήματα μέσα στον Ιανουάριο διαφορετικά όσοι υποβάλλουν αίτηση από το νέο έτος η πληρωμή θα γίνει έως τις 30 Ιουνίου, ενώ η υπουργός παραδέχτηκε ότι υπήρξε πρόβλημα με ορισμένες περιοχές και υποσχέθηκε ότι του χρόνου το σύστημα θα είναι δικαιότερο. Να επισημάνουμε ότι το επίδομα θέρμανσης είναι αφορολόγητο, δεν μπορεί να κατασχεθεί, δεν υπόκειται σε κανενός είδους παρακράτηση και δεν συμψηφίζεται με τυχόν οφειλές του δικαιούχου προς το Ελληνικό Δημόσιο και είναι αφορολόγητο. Για την κατανομή του επιδόματος η χώρα έχει χωριστεί σε τέσσερις ζώνες . Η Ηλεία είναι στην Γ΄ΖΩΝΗ όπου οι δικαιούχοι δικαιούνται 8 λίτρα ανά τετραγωνικό μέτρο 640 λίτρα ανώτερη κατανάλωση για τον άγαμο και 800 για τις οικογένειες.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















