Ρύθμιση - ανάσα για την επαναλειτουργία των κλειστών υποθηκοφυλακείων, δίνει η διάταξη του Υπουργείου Δικαιοσύνης που ψηφίστηκε χθες στη Βουλή. Αντιμετωπίζονται έτσι παθογένειες χρόνων και επιλύεται άλλο ένα καυτό πρόβλημα, για το οποίο οι προηγούμενες κυβερνήσεις αδιαφόρησαν και το οποίο κληρονόμησε η κυβέρνησή μας.
Με τη ρύθμιση αυτή μετατρέπονται τα άμισθα υποθηκοφυλακεία σε έμμισθα, ύστερα από γνωμοδότηση της ολομέλειας του Πρωτοδικείου, και επιτυγχάνεται η άμεση επαναλειτουργία όσων είναι σήμερα κλειστά. Με τον τρόπο αυτό αντιμετωπίζεται οριστικά η πολύμηνη ταλαιπωρία των πολιτών, καθώς και όλων των εμπλεκομένων. Συγχρόνως, διασφαλίζονται τα έσοδα του Δημοσίου ενώ διατηρούνται οι θέσεις εργασίας, τερματίζοντας την εργασιακή ομηρεία των εργαζομένων.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















