Επιμορφωτικό σεμινάριο στον Πύργο με θέμα « ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ » διοργανώνει το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ Β/Δ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο Συνεδριακό κέντρο της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας (Μανωλοπούλου 31) την Κυριακή 19 Μαρτίου 2017 και ώρα 09:30 έως 14:30. Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο οικονομολόγος κ. Παλαιολόγος Λιάζος.
Θα αναπτυχθεί με κάθε λεπτομέρεια ο Νέος Ασφαλιστικός Νόμος, με τις οδηγίες εφαρμογής του που έχουν εκδοθεί μέχρι σήμερα από την Διοίκηση, σχετικά με τις Ασφαλιστικές εισφορές των επαγγελματιών, επιχειρήσεων, αμοιβών μελών Δ.Σ., αγροτών, αμοιβών με μπλοκάκια και λοιπών αμοιβών.
Το σεμινάριο απευθύνεται δωρεάν στους Οικονομολόγους, Μελών του Ο.Ε.Ε. και στους Λογιστές –Φοροτεχνικούς.




















