Υπεγράφη σύμφωνα με πληροφορίες του ilialive.gr, απο την υφυπουργό Οικονομικών, Κατερίνα Παπανάτσιου η απόφαση για την ένταξη και του δήμου Πύργου στη ρύθμιση των 24 δόσεων σε ότι αφορά τις οφειλές προς τη ΔΟΥ για το εξάμηνο "πάγωμα" καταβολής τους που υπήρξε μετά τις καταστροφικές πλημμύρες του περασμένου Σεπτεμβρίου σε τέσσερις δήμους του νομού Ηλείας.
Παράλληλα έγινε γνωστό πως ένα μπέρδεμα που αφορούσε την δημοσίευση στο ΦΕΚ της σχετικής απόφασης για το δήμο Ανδραβίδα - Κυλλήνης, διορθώνεται.
Πλέον και οι τέσσερις δήμοι Πύργου, Ήλιδας, Πηνειού και Ανδραβίδας - Κυλλήνης εντάσσονται στο ίδιο καθεστώς, αν και για πολλούς οι ζημιά μέσω κατασχέσεων τραπεζικών λογαριασμών έχει ήδη γίνει τις προηγούμενες ημέρες...
Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση...





















