Καλή φαίνεται πως θα είναι η φετινή σοδειά των σιτηρών στην Ηλεία. Η παραγωγή αναμένεται περιορισμένη, αλλά καλής ποιότητας. Δεν είναι λίγοι οι παραγωγοί που καλλιέργησαν ζέα, κάποιο πρώτη φορά για να δουν την καλλιέργεια, ενώ μεγάλες εκτάσεις έχουν καλλιεργηθεί στην περιοχή του Κάστρου Κυλλήνης. Όπως τόνισε ο πρόεδρος των Θεριζοαλωνιστών Ηλείας Χρήστος Παλαιολόγος, η τιμή στη ζέα είναι καλή, όμως υπάρχει πρόβλημα στην πώληση και τη διακίνηση του προϊόντος.
Γενικότερα η παραγωγή των σιτηρών στην Ηλεία φέτος είναι περιορισμένη, αλλά καλής ποιότητας. «Στη βρώμη, στο κριθάρι και το σιτάρι, έχουμε καλά «γεννήματα» φέτος. Περιορισμένη η παραγωγή, αλλά καλής ποιότητας. Οι τιμές πιθανότατα να κυμανθούν στα περσινά επίπεδα, ωστόσο οι αποδόσεις δεν είναι μεγάλες. Μεγάλα είναι τα έξοδα και λίγα τα έσοδα», σχολίασε ο κ. Παλαιολόγος.




















