Θέλετε ή δεν θέλετε κε. Νικολούτσο την συμμετοχή και την δημοκρατία στο Επιμελητήριο;
Ο Κώστας Λάμπρος αναφερόμενος στην πρόταση του για δημιουργία εκλογικών τμημάτων σε κάθε δήμο του Νομού και μετά την θετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου της Ένωσης Επιμελητηρίων ρωτά ευθέως τον κο. Νικολούτσο και την σημερινή διοίκηση του Επιμελητηρίου :
α) Θέλετε την συμμετοχή όλων των εκλογέων του Επιμελητηρίου ή ΟΧΙ;
Εάν ΝΑΙ ελάτε να συνδιοργανώσουμε μαζί την διάχυση της εκλογικής διαδικασίας σε κάθε δήμο ώστε να ψηφίσουν όσο το δυνατό περισσότεροι.
β) Γιατί θέλετε να αποκλείσετε από τις εκλογές τους περισσότερους εκλογείς αφού τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά την Κυριακή και δύσκολα ένας επαγγελματίας θα αφήσει το κατάστημα του για 3 και 4 ώρες για να μεταβεί σε απόσταση 50 ή 100 χιλιομέτρων για να ψηφίσει.
γ) Γιατί θέλετε να επιβαρύνεται επαγγελματίες που δύσκολα βγάζουν το μεροκάματο τους με το σοβαρό κόστος της μετακίνησης στις προαναφερόμενες αποστάσεις για να ασκήσουν το τελευταίο «δικαίωμα» που τους έχει απομείνει στο Επιμελητήριο;
Σας καλούμε άμεσα στην διοργάνωση της διάχυσης της εκλογικής διαδικασίας σε όλο το Νομό και αυτό το αίτημα μας θα το διεκδικούμε μέχρι τέλους.



















