Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο συνεχίζει να δουλεύει και να προπονείται στην offseason, αφού θέλει να βελτιώνεται συνεχώς. Ανέβασε έτσι κάποιες φωτογραφίες από μία προπόνησή του υπό τις οδηγίες του Βιν Μπείκερ (παλαίμαχος NBAερ και ασίσταντ κόουτς των Μπακς), λέγοντας ότι δουλεύει όπως όταν ήταν μικρός και ήθελε να φτάσει ψηλά.
Συγκεκριμένα, ο Γιάννης έγραψε: “Δουλεύω σαν να είμαι πίσω στα Σεπόλια”.
Δείτε το post του Γιάννη:
{https://www.instagram.com/p/DLBB18gIRTI/?utm_source=ig_embed}
Πηγή: Sport24.gr






























