Ο Ολυμπιακός έστειλε επιστολή στην ΚΕΔ / ΕΠΟ με την οποία ζητάει ξένους καλούς διαιτητές σε ημιτελικούς και τελικό στον θεσμό του Κυπέλλου
Πηγή: Gazzetta.gr - Protothema.gr
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις