Όπως αναμενόταν ο Ουσεϊνού Μπα δηλώθηκε να εκτίσει την ποινή του στο παιχνίδι του Ολυμπιακού με τον Car.gr ΠΑΣ Γιάννινα.
Δείτε περισσότερα στο Gazzetta.gr
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις