Έτσι από τους λίγους που ακόμα κυκλοφορούν έξω τη νύχτα για να διασκεδάσουν, οι περισσότεροι έχουν βιώσει πλέον την εμπειρία της προσαγωγής από τους αστυνομικούς. Και πολλοί είναι εκείνοι που αντιδρούν όταν γνωρίζουν πως εκείνοι που πρέπει να οδηγηθούν στο αστυνομικό τμήμα μπορεί να κυκλοφορούν ελεύθεροι, ενώ οι ανυποψίαστοι πολίτες που δεν φέρουν αστυνομική ταυτότητα μαζί τους, θα περάσουν μια νυχτερινή βόλτα για να δώσουν τα στοιχεία τους.
Τώρα αν οι εντολές αφορούν την επίτευξη στόχων ή την πραγματική αστυνόμευση, δεν ξέρουμε και θα σας γελάσουμε. Το σίγουρο είναι πως η κατάσταση έχει ξεφύγει και δημιουργείται έντονη δυσαρέσκεια για αυτές τις πρακτικές. Γιατί άλλο οι αστυνομικοί και τροχονομικοί έλεγχοι και άλλο οι προσαγωγές στα καλά του καθουμένου.






















