Εθελοντική αιμοδοσία στην Γαστούνη
Το Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015 , από 9:00 έως 13:00, θα πραγματοποιηθεί εθελοντική αιμοδοσία στο Κέντρο Υγείας Γαστούνης.
Είναι μια κοινή προσπάθεια του Δήμου Πηνειού σε συνεργασία με το Ν.Π. Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το ΚΥ Γαστούνης, το τμήμα αιμοδοσίας του Γ.Ν. Πύργου και Συλλόγων του Δήμου Πηνειού.




















