Η εικόνα είναι απο τον χειμώνα του 2012 στη Λαμπεία. Τότε είχαμε στην Ηλεία τις τελευταίες "πλούσιες" χιονοπτώσεις. Ο επόμενος χειμώνας ήταν "αχιόνιστος" ενώ φέτος τα χιόνια περνούν και αφήνουν ελάχιστα πίσω τους κυρίως στα όρια με την Μεσσηνία στον Επικούρειο Απόλλωνα... Για να δούμε γιατί έχουμε και τρεις μήνες χειμώνα ακόμα μπροστά μας...
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















