Ένα τριήμερο για όσους αγαπούν το βινύλιο διοργανώθηκε και φέτος με τίτλο "Vinyl is back" στην Τεχνόπολη στο Γκάζι. Η διοργάνωση αυτή γίνεται κάθε χρόνο και ο κόσμος που συγκεντρώνει κάθε φορά αποδεικνύει πως το βινύλιο, όχι μόνο δεν έφυγε ποτέ, αλλά έχει επιστρέψει δυναμικά για όλους όσους αγαπούν την μουσική. (EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ)
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















