Για πρώτη φορά μετά από 54 χρόνια, η σημαία της Κούβας υψώθηκε χθες στην αμερικανική πρωτεύουσα, στα εγκαίνια της πρεσβείας που σηματοδοτεί την επίσημη αποκατάσταση των σχέσεων των δύο χωρών. Μια διαδικασία που άρχισε στις 17 Δεκεμβρίου 2014 με απόφαση των προέδρων της Κούβας Ραούλ Κάστρο και των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα. (AP Photo/Andrew Harnik)
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















