Στην πρώτη τους κάθοδο στην Αθήνα οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι βρήκαν μπροστά τους τα ΜΑΤ. Η συνέχεια αυτό το χειμώνα αναμένεται αρκετά θερμή, όταν αποφασίσουν οι πρώτοι να στήσουν ξανά τα μπλόκα τους στις εθνικές οδούς (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















