Στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν οι αμερικανοί στρατιώτες που σε μια ανάλογη κίνηση ύψωναν τη σημαία τους στην κορυφή του νησιού. Στο σήμερα οι αγρότες της Ηλείας υψώνουν τη σημαία μας πάνω στα τρακτέρ... Πόλεμος για την επιβίωση (Γιάννης Σπυρούνης)
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















