Τα σκουπίδια "τραγουδάνε" ακόμα στους δρόμους της πόλης. Και με τέτοιους ρυθμούς αποκομιδής θα υπάρχουν για πολύ ακόμα. Εσείς απολαύστε τη "θέα" από τον καναπέ.... Κάπου στη Σπιάντζα. (φωτογραφία: Γιάννης Σπυρούνης)
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις























