Είναι μόνο η αρχή του φθινοπώρου... Και εμείς κολυμπάμε όχι στις θάλασσες, αλλά στους πλημμυρισμένους δρόμους... Όσο και αν δεν το θέλουμε θα πούμε απο τώρα "καλό χειμώνα"... με την ελπίδα ότι ο καιρός και ο Θεός θα μας λυπηθούν... (φωτογραφία Γιάννης Σπυρούνης)
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις























