Για κάποιους το μάζεμα της ελιάς ολοκληρώθηκε... Οι νοικοκυραίοι κάνουν σωστές δουλειές... Τα σακιά, θα χρειαστούν και του χρόνου... Οπότε η μπουγάδα... απαραίτητη... (φωτογραφία Γιάννης Σπυρούνης)
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















