Σχεδόν καλοκαίρι έχει μυρίσει στην πόλη, αλλά οι εικόνες είναι φουλ ανοιξιάτικες. Τα ανθισμένα δέντρα στην πλατεία... που γεμίζει σιγά - σιγά από κόσμο που θέλει να απολαύσει τις ηλιόλουστες μέρες... Αντίστροφη μέτρηση για το καλοκαίρι που έρχεται... (φωτογραφία Γιάννης Σπυρούνης)
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















