Ο πρωθυπουργός ευχήθηκε «καλή αρχή» και «καλή χρονιά»
Συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός παρέστη στον αγιασμό του 7ου Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις