Εύχομαι οι άγιες μέρες πού διανύουμε και η Ανάσταση του Χριστού να βοηθήσουν τη Χώρα το Έθνος και όλους τους απανταχού Έλληνες στις δύσκολες μέρες πού περνάμε. Υπομονή σ όλο τον κόσμο και σύνεση. Να πρυτανεύσει η λογική και η αγάπη για τους συνανθρώπους μας.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
Με τις οικογενειές μας και με τους ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν