Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο του Ισραήλ, Ισαάκ Χέρτζογκ, είχε ο Έλληνας πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας των δυο ηγετών συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στην Γάζα.
Ο Πρωθυπουργός τόνισε, όπως και στην επικοινωνία που είχε προ ημερών με τον Πρωθυπουργό του Ισραήλ Μπένιαμιν Νετανιάχου, την ανάγκη απελευθέρωσης των ομήρων, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα την εξαιρετικά σοβαρή ανθρωπιστική κατάσταση στη Γάζα και την ανάγκη άμεσης κατάπαυσης του πυρός και απρόσκοπτης ροής της ανθρωπιστικής βοήθειας.
Πηγή: Ethnos.gr






























