Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έφτασε στους χώρους της ΔΕΘ στις 10.00 το πρωί του Σαββάτου (6/9/25) για τα εγκαίνια της έκθεσης, όπου παραβρέθηκε στον αγιασμό.
Μετά τον αγιασμό για την έναρξη λειτουργίας της 89ης ΔΕΘ, που άνοιξε σήμερα τις πύλες της, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει την καθιερωμένη βόλτα του στα περίπτερα.
Η βόλτα του πρωθυπουργού ξεκίνησε με… άρωμα από φόρμουλα 1 όπως μπορείτε να δείτε στις εικόνες που ακολουθούν
Πηγή: Newsbomb.gr































