Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την επίσκεψή του στη ΔΕΘ, επισκέφθηκε αρκετά περίπτερα της έκθεσης και ένα από αυτά ήταν αυτό του υπουργείου Υγείας.
Η ξενάγηση του πρωθυπουργού κυλούσε ήρεμα όταν ξαφνικά ακούστηκαν κάποιες φωνές από το βάθος του περιπτέρου...
«Ο Άδωνις φωνάζει;» διερωτήθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στάθηκε με απορία και διερωτήθηκε από πού ακούγονται οι φωνές και η αναστάτωση. Ο κ. Μητσοτάκης με εμφανή δόση χιούμορ σχολίασε προς τους συνεργάτες του: «Ο Άδωνις φωνάζει;», προκαλώντας χαμόγελα σε όσους ήταν εκεί...
{https://www.youtube.com/watch?v=twENZTZ8SPM}
Πηγή: Newsbomb.gr





























