Με δήλωσή της η πρώην βουλευτής Ηλείας Κρινιώ Κανελλοπούλου, δηλώνει παρούσα στις επερχόμενες εθνικές εκλογές σε μια κίνηση συσπείρωσης του εκλογικού σώματος της Νέας Δημοκρατίας μετά και το κάλεσμα του προέδρου του κόμματος Βαγγέλη Μεϊμαράκη. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «…ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του προέδρου της ΝΔ Βαγγέλη Μεϊμαράκη συστρατεύομαι στον αγώνα της παράταξης για την Ελλάδα και το μέλλον της. Υπηρετώντας πάντα τις δημοκρατικές αρχές, αξίες και ιδέες με τις οποίες πορεύεται ξανά η ΝΔ, αλλά και τον λαό της Ηλείας, θα συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο στην τελευταία θέση, θέση καθαρά συμβολική και δηλωτική των πιστεύω μου για το λειτούργημα της πολιτικής».
EUROKINISSI/ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ





















