Συναντήσεις με πολίτες και φορείς
Στο πλαίσιο της προσπάθειας της Νέας Δημοκρατίας για καλύτερη ενημέρωση των πολιτών και επικοινωνία μαζί τους , κλιμάκιο της Νέας Δημοκρατίας θα περιοδεύσει το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου στο Νομό μας και θα έχει επικοινωνία με πολίτες , παραγωγικές τάξεις και φορείς του Νομού.
Το κλιμάκιο θα αποτελείται από τον Βουλευτή Β΄Αθηνών , Γιώργο Κουμουτσάκο, τον Βουλευτή Αχαϊας , Ανδρέα Κατσανιώτη, τον Πρόεδρο της ΝΟΔΕ, Γιώργο Χήνο και μέλη της ΝΟΔΕ, τον Βουλευτή Ηλείας, Κώστα Τζαβάρα και τους Πολιτευτές του Νομού.
Συγκεκριμένα θα υπάρξουν συναντήσεις:
9:00 Λεχαινά : Δημαρχείο - Συνάντηση με το ΔΣ του ΤΟΕΒ
10:00 Τραγανό: Συνάντηση με Ομάδα Παραγωγών
11:00 Αμαλιάδα : Συνάντηση με Ομάδα Παραγωγών
13:00 Αρχαία Ολυμπία: Συνάντηση με το ΔΣ του συλλόγου ξενοδοχοϋπαλλήλων
15:00 Επιμελητήριο Ηλείας – Συνάντηση με φορείς
17:00 Λιμενικό Ταμείο Κατακόλου
19:00 Επίσκεψη στον Δήμαρχο Πύργου






















