Του Χρήστου Γιάνναρου
Οι τοποθετήσεις των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και τις ΝΔ στο νομό μας για τα αγροτικά ζητήματα και ιδιαίτερα της φορολόγησης των αγροτών δείχνει σε όλο το μεγαλείο μέχρι που μπορεί να φτάσουν με την προπαγάνδα τους αυτοί που ευθύνονται για αυτό που ζουν σήμερα τα λαϊκά στρώματα του τόπου μας.
Αλήθεια μπορούν να μας πουν αυτοί που αρθρογραφούν για το δίκιο των αγροτών με νόμο ποιας κυβέρνησης φορολογήθηκαν για πρώτη φορά φέτος οι αγρότες από το πρώτο ευρώ με συντελεστή 13%; Δεν ήταν της κυβέρνησης ΝΔ και ΠΑΣΟΚ; Αλήθεια, με ψήφους ποιων κομμάτων αποφασίστηκε οι αγρότες να φορολογούνται σαν επιχειρηματίες με συντελεστή 20% για τα εισοδήματα του 2015 και με 26% για όλα τα επόμενα χρόνια και επιπλέον να τριπλασιαστούν οι ασφαλιστικές εισφορές στον ΟΓΑ; Δεν ήταν η ψήφος των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ - ΝΔ - ΠΟΤΑΜΙ - ΠΑΣΟΚ (Δημοκρατική Παράταξη); Γιατί τώρα ξύνονται στην γκλίτσα του τσοπάνη;
Είναι σαφές πως όποια κυβέρνηση και να προκύψει από τις εκλογές θα εφαρμόσει το τρίτο Μνημόνιο το οποίο ψηφίστηκε από 222 βουλευτές των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ - ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΠΟΤΑΜΙ, που σε συνάρτηση με την νέα ΚΑΠ, που μειώνει τις επιδοτήσεις ως 60% ως το 2019 και θέτει νέους περιορισμούς στην καλλιέργεια και την παραγωγή, θα οδηγήσει σε συγκέντρωση γης και παραγωγής με συνέπεια να αφανιστούν και να οδηγηθούν σε γρήγορο και βίαιο ξεκλήρισμα χιλιάδες μικρομεσαίοι αγρότες και κτηνοτρόφοι. Γι' αυτό και πρέπει στις εκλογές να τιμωρηθούν από την αγροτική ψήφο όλοι όσοι στηρίζουν τα μνημόνια, την ΚΑΠ της ΕΕ, τις αντιαγροτικές πολιτικές που ζούμε στο πετσί μας και έχουν οδηγήσει σε μεγάλη μείωση του αγροτικού εισοδήματος τα τελευταία χρόνια.
Οι μικρομεσαίοι αγρότες και κτηνοτρόφοι δεν πρέπει να ξεγελαστούν από απατηλές προεκλογικές υποσχέσεις για δήθεν "παράλληλα προγράμματα" ή "ισοδύναμα μέτρα", τίποτα δεν μπορεί να αντισταθμίσει τις τεράστιες απώλειες που υπάρχουν από τη μείωση των ενισχύσεων, την άγρια φορολόγηση με 26% και 100% προκαταβολή από το πρώτο ευρώ, την αύξηση του ΦΠΑ στα μέσα και εφόδια, σε είδη πρώτης ανάγκης στο 23%, τον τριπλασιασμό των ασφαλιστικών εισφορών του ΟΓΑ, την κατάργηση της επιστροφής του ειδικού φόρου στα καύσιμα, την αύξηση του ρεύματος, τον ΕΝΦΙΑ και τόσα άλλα.
Ούτε πρέπει να εγκλωβιστούν σε ψεύτικα διλήμματα για ευρώ ή δραχμή αφού είτε με ευρώ είτε με δραχμή τα μνημόνια θα εφαρμόζονται και χιλιάδες μικρομεσαίοι θα ξεκληριστούν.
Οι αγρότες γνωρίζουν ότι έχουν όνομα τα κόμματα που τους έφεραν ως εδώ και τώρα ζητούν την ψήφο των λαϊκών στρωμάτων για να συνεχίσουν την αντιλαϊκή πολιτική μέσα στις συντεταγμένες που αυτοί μαζί με την ΕΕ βάλανε μέσω των μνημονίων. Λέγονται ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ - ΝΔ - ΠΟΤΑΜΙ - ΠΑΣΟΚ.
Δεν πρέπει να έχουν καμία εμπιστοσύνη στο κόμμα από τη διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ στη "Λαϊκή Ενότητα" και στη συνεργασία του με παλιότερα αναχώματα-αποσχίσεις του ΣΥΡΙΖΑ, όπως το "Σχέδιο Β". Εδώ και 25 χρόνια δίνουν "αριστερό" άλλοθι στην πορεία ενσωμάτωσης της Ελλάδας στην ΕΕ και την ΟΝΕ, στην επίθεση στο σοσιαλισμό. Στήριξαν, από κυβερνητικές θέσεις, όλα τα βήματα προς το νέο μνημόνιο (συμφωνία 20ής Φλεβάρη, πρόταση Τσίπρα 47 σελίδων κ.λπ.). Δεν έβγαζαν άχνα όταν ο Τσίπρας δήλωνε ότι η θέση της Ελλάδας στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ είναι δεδομένη, όταν έδινε όρκους πίστης στον καπιταλισμό, στο Σύνδεσμο Ελλήνων Βιομηχάνων, στα διάφορα forum του διεθνούς κεφαλαίου. Και σήμερα, εμφανίζονται ως "εξαπατημένοι".
Πρέπει να απομονωθεί η ναζιστική εγκληματική Χρυσή Αυγή. Δεν πρέπει να της επιτραπεί να ξανασηκώσει κεφάλι, όσο κι αν προσπαθεί να κρύψει και να συσκοτίσει τον εγκληματικό ναζιστικό της ρόλο. Το σύνθημα της Χρυσής Αυγής για την "εθνική παραγωγή" και την προτεραιότητα της πρωτογενούς παραγωγής -για να κολακέψει και προσεταιριστεί τους αγρότες- κρύβει ότι παραγωγικές δυνατότητες της χώρας καταστρέφονται, εξαιτίας -πρώτα απ' όλα- της καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης και της αδύναμης και ανισόμετρης θέσης της Ελλάδας στην ΕΕ. Η Χρυσή Αυγή ουσιαστικά δεν απορρίπτει την ΕΕ, αλλά επιζητεί "βελτίωση" της θέσης του ελληνικού κεφαλαίου σε αυτήν. Καλλιεργεί το μίσος προς τους άλλους λαούς, τους πρόσφυγες, τους μετανάστες, τα θύματα της καπιταλιστικής βαρβαρότητας, των ιμπεριαλιστικών πολέμων. Είναι το όργανο του "διαίρει και βασίλευε" των καπιταλιστών, όργανο διάσπασης του λαού.
Σήμερα ο λαός δεν πρέπει να γίνει συνυπεύθυνος σε αυτά που ζούμε. Τους δοκίμασε. Ήρθε η ώρα να κάνει πράξη το σύνθημα του ΚΚΕ.
Τώρα ΚΚΕ. Υπάρχει λύση στο δρόμο της ρήξης και της ανατροπής.
*Χρήστος Γιάνναρος, Υποψήφιος Βουλευτής Ηλείας με το ΚΚΕ. Δημοτικός Σύμβουλος Πύργου.




















