Του Δημήτρη Μπαξεβανάκη
Σε δέκα μέρες καλούμαστε να απαντήσουμε σ' ένα ιστορικό δίλημμα που θα καθορίσει το μέλλον μας για πολλά χρόνια.
Θέλουμε να διαπραγματευτούν τη μείωση του χρέους εκείνοι που επί χρόνια διακηρύσσουν ότι είναι βιώσιμο; Ή εκείνοι που επέμεναν στην ανάγκη για τη δραστική μείωσή του;
Θέλουμε να διαπραγματευτούν για τα κόκκινα δάνεια, για τα σπίτια μας που είναι στο στόχαστρο ο ΣΥΡΙΖΑ ή το διαπλεκόμενο πολιτικό σύστημα;
Θέλουμε να δώσει τη μάχη για το ψωμί του αγρότη το σάπιο καθεστώς της διαφθοράς ή εκείνοι που θα δώσουν μάχη για να μη ρημάξει η ελληνική ύπαιθρος;
Θέλουμε να διαπραγματευτεί τα εργασιακά δικαιώματα και τις συλλογικές συμβάσεις ο ΣΥΡΙΖΑ ή αυτοί που επέβαλαν τον εργασιακό μεσαίωνα;
Ποιος; Αυτό είναι το κομβικό ερώτημα.
Εκείνοι που βρίσκονται πίσω από όλα όσα πρέπει να αλλάξουν; Εκείνοι που όταν ο λαός αντιστέκεται, στέκονται στο πλευρό των δανειστών; Εκείνοι που διέλυσαν τις εργασιακές σχέσεις, φόρτωσαν όλα τα βάρη στους μη έχοντες, έκαναν τη δημοκρατία υπηρέτρια των μνημονίων και της ολιγαρχίας; Εκείνοι που επέβαλαν όλα τα σκληρά μέτρα, σχεδίασαν όλα τα σκληρά μέτρα, διαφήμισαν ως μονόδρομο όλα τα σκληρά μέτρα; Εκείνοι που 40 χρόνια έχτιζαν το σάπιο καθεστώς της διαπλοκής και του ρουσφετιού;
Ή εκείνοι που αντιστάθηκαν, έδωσαν μάχες, διαπραγματεύτηκαν σκληρά; Εκείνοι που έβαλαν τη χώρα και τους ανθρώπους του μόχθου πάνω από εξουσίες, πόστα, καρέκλες, ακόμα και πάνω από μια μερίδα του κόμματός τους;
Εκείνοι που όχι μόνο στο πρόγραμμα, αλλά και στην καθημερινή τους δράση εδώ και χρόνια, έχουν ως στόχο τις αλλαγές που χρειάζεται η κοινωνία και η χώρα;
Η επιλογή είναι δική σας.
Κι αν τις τελευταίες εβδομάδες καλλιεργήθηκε ένα κλίμα απογοήτευσης, γιατί δεν καταφέραμε όσα επιδιώκαμε με τους δανειστές, αν κάποιοι δραπέτευσαν από τις γραμμές μας μπροστά στις δυσκολίες, αν κάποιοι επιμένουν ότι θα ήταν καλύτερο να επιλέξουμε την καταστροφική ρήξη από τη δύσκολη συμφωνία, ας μην ξεχνάμε το βασικό: Καμιά απογοήτευση, καμιά αμηχανία, καμιά ιδιώτευση, καμιά διάσπαση, δεν πρόκειται να απαντήσει στο καίριο ερώτημα:
Σε ποιον θα εμπιστευτούμε τις τύχες της χώρας; Σε κείνους που την έθαψαν στο χαντάκι; Ή σε κείνους που πάλεψαν και μάτωσαν για να τη βγάλουν;
Σε κείνους που τη φυλάκισαν και επιμένουν ότι η φυλακή είμαι το μέλλον μας; Η σε κείνους που μέσα σε δυσκολίες και αντιφάσεις επιμένουν ότι η απελευθέρωση της χώρας και των ανθρώπων είναι ο μόνος δρόμος να βγούμε στο ξέφωτο;
Σε κείνους που βολεύονται και αναπαράγουν τη σημερινή πραγματικότητα της αδικίας και της φαυλότητας; Ή σε κείνους που πατάνε στην πραγματικότητα για να την αλλάξουν;
Ή εμείς ή αυτοί! Ας απαντήσουμε όλοι με το μυαλό και την καρδιά μας.
Δημήτρης Μπαξεβανάκης
υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ





















