Παρουσία πλήθους κόσμου, υποστηρικτών του ΠΑΣΟΚ και της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, αφίχθη το μεσημέρι της Παρασκευής η πρόεδρος του κόμματος Φώφη Γεννηματά στον Πύργο. Στην εκδήλωση που έγινε στο ξενοδοχείο Ήλιδα δεκάδες στελέχη έδωσαν το παρόν και είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με την πρόεδρο του κινήματος, καθώς επίσης και πολλοί υποστηρικτές.
Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση...





















