Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε από την παύση λειτουργίας του μνημείου τα Σαββατοκύριακα είναι ένα από αυτά που χρονίζουν όπως το ζήτημα του σκεπάστρου ή η τοποθέτηση μόνιμου φύλακα και είναι βέβαια παραλογισμός να ζητούνται ευθύνες από την σημερινή κυβέρνηση. Η μη τοποθέτηση φύλακα στο ναό του Επικούρειου Απόλλωνα είναι απόρροια πολιτικών προηγούμενων ετών, την οποία η σημερινή κυβέρνηση προσπαθεί να διορθώσει. Συγκεκριμένα, από το 2011 πάγωσε και εκκρεμεί λόγω των μνημονιακών πολιτικών ο διορισμός εργαζόμενου μέσω ΑΣΕΠ. Το ζήτημα αυτό το παρακολουθούμε στενά εδώ και αρκετές μέρες με τα συναρμόδια υπουργεία και την Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηλείας. Ειδικότερα, το ΥΠΠΟ έστειλε την 8-10-2015 το απαιτούμενο έγγραφο με υπογραφή του νυν υπουργού Πολιτισμού με το οποίο ζητάει από το υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης την ολοκλήρωση του διορισμού εργαζόμενου ώστε να στελεχωθεί με φύλακα ο ναός του Επικούρειου Απόλλωνα.
Όσον αφορά το ζήτημα του ωραρίου και τη φύλαξη μετά τις 3 το μεσημέρι έχουμε θέσει το ζήτημα στη Γενική Γραμματεία του ΥΠΠΟ και ευελπιστούμε σε θετική ανταπόκριση.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















