Γραμματέας της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής εξελέγη χθες ο Δημήτρης Μπαξεβανάκης. Ο βουλευτής Ηλείας ήταν μέλος της ίδιας Επιτροπής και στην προηγούμενη επτάμηνη κοινοβουλευτική περίοδο και μάλιστα είχε οριστεί εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ στη συζήτηση του νομοσχεδίου για την Παιδεία. Η εκλογή του έγινε με μεγάλη πλειοψηφία, 33 ψήφων σε σύνολο 47 παρόντων, κατά την πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















