Αίτημα Κατσιφάρα - Γεωργιόπουλου να μην αποκλειστούν οι οφειλέτες του ΕΛΓΑ
Τη Βουπρασία και τη Δυτική Αχαΐα επισκέπτεται σήμερα το πρωί ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μάρκος Μπόλαρης, για να δει και ο ίδιος από κοντά τις συνέπειες της θεομηνίας που έπληξε την περιοχή στις 22 Οκτωβρίου. Μια επίσκεψη όπου οι αγρότες και οι τοπικοί φορείς δεν θέλουν να αποτελέσει τη διεκπεραιωση μιας τυπικής υποχρέωσης ενός κυβερνητικού παράγοντα, αλλά μια ουσιαστική παρουσία που θα δώσει λύσεις και θα δρομολογήσει τις αποζημιώσεις των πληγέντων. Στόχος είναι να βοηθηθούν οι αγρότες να σταθούν και πάλι στα πόδια τους μετά από το χτύπημα του καιρού και να μην αποδειχθεί αυτό τελειωτικό. Γιατί σε συνδυασμό με τα σκληρά φορολογικά μέτρα, θεωρείται σίγουρο πως οι αγρότες της Βουπρασίας θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν τις καλλιέργειές τους.
Ως μείζον πρόβλημα προβάλλει και το ενδεχόμενο άρνησης καταβολής αποζημιώσεων από τον ΕΛΓΑ στους ανθρώπους που δεν έχουν καταφέρει να εξοφλήσουν τις εισφορές τους προς τον οργανισμό. Αυτοί δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να εξαιρεθούν. Οι οφειλές τους προς τον Οργανισμό Γεωργικών Ασφαλίσεων είναι αποτέλεσμα της γενικής οικονομικής δυσπραγίας στην οποία έχει βυθιστεί κάθε πολίτης αυτής της χώρας. Το αίτημα να μην αποκλειστούν από το πρόγραμμα αποζημιώσεων, όσοι πληγέντες αγρότες χρωστούν στον ΕΛΓΑ, προτίθενται να θέσουν σήμερα στον αναπληρωτή υπουργό, ο Περιφερειάρχης, ο αντιπεριφερειάρχης, ο δήμαρχος Ανδραβίδας - Κυλλήνης και οι ίδιοι οι πληγέντες.
Ο κ. Μπόλαρης αρχικά θα επισκεφθεί τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας στην Πάτρα και στη συνέχεια θα περιοδεύσει στην Βουπρασία και τη Δυτική Αχαΐα, ενώ θα προεδρεύσει ευρείας σύσκεψης που θα πραγματοποιηθεί στην Κάτω Αχαγιά με τους φορείς και των δύο νομών...




















