Η Βουλευτής Ηλείας Έφη Γεωργοπούλου-Σαλτάρη καταθέτει αναφορά το με αριθμόν πρωτοκόλλου 264/02-11-2015 έγγραφο του Πρoέδρου του Δ.Δ Πελοπίου, στο οποίο τονίζεται η αναγκαιότητα παραμονής του υποκαταστήματος της Τράπεζας Πειραιώς στο Δ.Δ Πελοπίου καθώς δεν υπάρχει άλλο υποκατάστημα Τραπέζης στο Πελόπιο και ως εκ τούτου είναι ο μοναδικός χώρος συναλλαγής για τους κατοίκους. Γίνεται σαφές και από το έγγραφο ότι το κλείσιμο του υποκαταστήματος θα οδηγήσει σε ακόμη περισσότερη υποβάθμιση της οικονομικής και κοινωνικής ζωής και στον τελικό μαρασμό. Η ίδια αναγκαιότητα παραμονής των υποκαταστημάτων Τραπέζης Πειραιώς υπάρχει και για τις Τ.Κ της Ανδρίτσαινας, του Βαρθολομιού και της Ανδραβίδας.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















