Τέθηκαν από Τσιλιμίγκρα και Μπέλτσο
Στο 7ο Εθνικό Συμβούλιο των ΑΝ.ΕΛ. που έλαβε χώρα στο συνεδριακό κέντρο του υπουργείου Μεταφορών στην Αθήνα, την περασμένη Κυριακή μίλησε ο πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής Ηλείας των ΑΝ.ΕΛ., μέλος του Εθνικού Συμβουλίου και Περιφερειάρχης Κοινωνικής Αλληλεγγύης Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδος του κόμματος, Παναγιώτης Τσιλιμίγκρας. Κατά την διάρκεια της ομιλίας του αναφέρθηκε σε μερικά από τα προβλήματα πού απασχολούν το Ν. Ηλείας όπως το νομαρχιακό νοσοκομείο , το υποθηκοφυλακείο Πύργου, το λιμάνι Κατακώλου, η λειτουργία της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Ηλείας, το ΚΕΠΕΠ Λεχαινών, η Εθνική οδός Πατρών -Πύργου. Αναφέρθηκε επίσης στα σκουπίδια του Δήμου Πύργου, θέμα για το οποίο μίλησε και ο Διονύσιος Μπέλτσος, μέλος του Εθνικού Συμβουλίου των ΑΝ.ΕΛ. και αντιδήμαρχος Πύργου. Ο τελευταίος έκανε λόγο ιδιαίτερα για την ανακύκλωση των απορριμμάτων, διαδικασία που προχωρά με γοργό ρυθμό στον Πύργο. Ο κ. Τσιλιμίγκρας ζήτησε από τα κομματικά στελέχη καθώς και από την κοινοβουλευτική ομάδα των ΑΝ.ΕΛ., να δοθεί βάρος στην επίλυση των ανωτέρω προβλημάτων. Εξέφρασε, δε την άποψη ότι πρέπει να δοθεί βάρος στην ανάπτυξη των επαγγελμάτων προκειμένου να σταματήσει η φυγή των νέων μας προς τις μεγαλουπόλεις και προς το εξωτερικό. Αναφέρθηκε, επίσης, στην ημερίδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης πού θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 10 και 11 Δεκεμβρίου στην Ανδραβίδα από την Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης των ΑΝ.ΕΛ. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης αυτής θα διανεμηθούν τρόφιμα και ρούχα σε άπορες οικογένειες. Τέλος συμφώνησε με την πρόταση του Προέδρου των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Πάνου Καμμένου για την πραγματοποίηση του 3ου Συνεδρίου του κόμματος.




















