Κώστας Τζαβάρας: Η γέννηση του Θεανθρώπου ας γεμίσει τις καρδιές μας αγάπη και αλληλεγγύη
Ο εορτασμός της γέννησης του Θεανθρώπου είναι πρώτιστα μια γιορτή αναγέννησης, μια γιορτή αγάπης, ελπίδας και αλληλεγγύης για όλους μας. Τις άγιες ημέρες των Χριστουγέννων η σκέψη μας και η προσοχή μας στρέφεται στον συνάνθρωπο που βρίσκεται σε ανάγκη, στον διπλανό μας που χρειάζεται την αγάπη και την φροντίδα μας για να εξασφαλίσει έστω μια πρόσκαιρη καλυτέρευση στην καθημερινότητα του.
Τα φετινά Χριστούγεννα βρίσκουν οικονομικά την χώρα μας στο χειρότερο δυνατό σημείο που θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε σαν λαός. Αμέτρητα λάθη, παλινωδίες και παχιά λόγια μετέτρεψαν την καθημερινότητα όλων μας σε μια σισύφεια προσπάθεια επιβίωσης και εξασφάλισης της αξιοπρέπειας μας.
Το ζοφερό όμως αυτό κλίμα δεν πρέπει να μας αποτρέψει από την προσοχή που οφείλουμε στον πάσχοντα συνάνθρωπό μας, στον ανήμπορο γείτονά μας, στον άνεργο συμπολίτη μας. Μέσα στην βαρύτατη αυτή δοκιμασία ας επιτρέψουμε να ανθίσουν τα άνθη της κοινωνικής αλληλεγγύης, της προσφοράς και της ελπίδας σε ένα καλύτερο αύριο, ας βιώσουμε το μήνυμα της Γέννησης, αντλώντας δύναμη και κουράγιο.
Με την χαρμόσυνη είδηση «Ετέχθη υμίν σήμερον Σωτήρ» που απηύθυνε ο Άγγελος προς τους ποιμένες της Βηθλεέμ το βράδυ της Γεννήσεως να γεμίζει τις καρδιές μας, εύχομαι ολόψυχα σε κάθε Ηλείο συμπατριώτη μου Καλά Χριστούγεννα, με ψυχική ανάταση, αγάπη και υγεία!
Χρόνια Πολλά σε όλους!
Κώστας Τζαβάρας
Βουλευτής Ηλείας
Πρώην Υπουργός Πολιτισμού
ΕΥΧΕΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ
Αγαπητές συμπατριώτισσες και αγαπητοί συμπατριώτες,
σας εύχομαι ολόψυχα,
Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα
και η Γέννηση του Χριστού να φέρει
υγεία, αγάπη, δύναμη και αλληλεγγύη για όλους.
Γιάννης Κουτσούκος
Βουλευτής Ν. Ηλείας
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ
ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ
Μήνυμα του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας για την εορτή των Χριστουγέννων
Τις ευχές τους προς όλους τους πολίτες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας εκφράζει ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας ενόψει της εορτής των Χριστουγέννων:
«Αυτές τις γιορτινές ημέρες, ας φωλιάσει στις καρδιές όλων μας, η αγάπη και η χαρά, προσθέτοντας μια νότα ευτυχίας στη δύσκολη καθημερινότητα της εποχής.
Μπορεί οι μέρες να είναι δύσκολες, όμως το πραγματικό μήνυμα της γέννησης του Χριστού, ας μας βοηθήσει να κάνουμε τη στεναχώρια ελπίδα, χαρά και αλληλεγγύη, ώστε να καταφέρουμε να ατενίζουμε πλέον, το μέλλον με αισιοδοξία.
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας βρίσκεται δίπλα στους πολίτες της και καλεί όλους τις Άγιες Ημέρες των Χριστουγέννων να βοηθήσουμε το συνάνθρωπό μας, μετατρέποντας την αλληλεγγύη σε δύναμη της κοινωνίας μας, προκειμένου να επιτύχουμε μια υγιή αναπτυξιακή πορεία για τον τόπο μας.
Εύχομαι σε όλους, από καρδιάς, υγεία, δύναμη και κουράγιο, ώστε ενωμένοι να εργαστούμε με αισιοδοξία, για το μέλλον των παιδιών και του τόπου μας.
Καλά Χριστούγεννα!».
Χριστουγεννιάτικο μήνυμα του Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών
Εύχομαι ολόψυχα σε όλους τους Ηλείους και τις οικογένειές τους
Χρόνια Πολλά , καλά Χριστούγεννα και το 2016 να είναι μια χρονιά με υγεία, προσωπική ευτυχία, δύναμη και ελπίδα.
Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών
Λάμπης Αριστειδόπουλος
Χριστουγεννιάτικο μήνυμα του Δημάρχου Πύργου κ. Λιατσή
Οι μέρες των Χριστουγέννων μας γεμίζουν προσδοκία για το καλύτερο.
Μας προτρέπουν να ξαναβρούμε το πραγματικό μήνυμα της αγάπης, της αλληλεγγύης και της ελπίδας.
Η δύσκολη κατάσταση που βιώνει ο Δήμος μας με την διαχείριση των απορριμμάτων, για να ξεπεραστεί, προϋποθέτει συλλογική πορεία και δράση, ανθρωπιά κι έμπρακτο ενδιαφέρον στον αγώνα μας.
Το μήνυμα των Χριστουγέννων, μας καλεί να υπερβούμε τους εαυτούς μας, να ενώσουμε τις προσδοκίες μας για το αύριο.
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, οι Άγιες μέρες των Χριστουγέννων να είναι για όλους μας, Χαρούμενες και Ευτυχισμένες.
Γαβρίλης Λιατσής
Δήμαρχος Πύργου
Το Χριστουγεννιάτικο μήνυμα του Δημάρχου Ήλιδας, κ. Χρήστου Χριστοδουλόπουλου:
«Φίλες και Φίλοι,
Θα ήθελα απευθυνόμενος σε όλες και σε όλους, να ευχηθώ ολόψυχα, Καλά Χριστούγεννα, με υγεία, ευτυχία και ελπίδα. Είθε η γέννηση του Κυρίου να φέρει στις καρδιές των ανθρώπων το μήνυμα της αγάπης, της αλληλεγγύης και της πίστης.
Επειδή βαθιά πεποίθησή μας είναι ότι η ανιδιοτελής προσφορά αγάπης και αλληλεγγύης είναι ο μόνος τρόπος για να κάνουμε καλύτερο τον κόσμο μας, ας σταθούμε δίπλα στους ανήμπορους συμπολίτες μας, που έχουν ανάγκη από στήριξη και συμπαράσταση, όχι μόνο τις Άγιες αυτές Μέρες, αλλά όλες τις ημέρες του χρόνου.
Μ’ αυτό τον τρόπο πιστεύω ότι θα βιώσουμε το πνεύμα των ημερών, το πνεύμα της αγάπης, του πολιτισμού και της καλύτερης ποιότητας ζωής που θέλουμε και επιδιώκουμε για όλους.
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου στον καθένα σας ξεχωριστά και στις οικογένειες σας, οι άγιες ημέρες των Χριστουγέννων να αποτελέσουν για όλους την αφετηρία μιας νέας δημιουργικής περιόδου, να σηματοδοτήσουν τη νέα αρχή που φέρνει και η γέννηση του θεανθρώπου, στην οποία θα ενσαρκώνεται το πραγματικό μήνυμα των Χριστουγέννων, Αυτό της αγάπης και της αλληλεγγύης.
Χρόνια Πολλά,
Καλά Χριστούγεννα σε όλους και στον καθένα ξεχωριστά!»
Χριστουγεννιάτικο μήνυμα Δημάρχου Ανδρίτσαινας-Κρεστένων
Ατελείωτος φαντάζει ο δρόμος ο ανηφορικός, που εδώ και αρκετό καιρό όλοι βαδίζουμε, ελπίζοντας ότι το τέρμα είναι κοντά. Ριζικές αλλαγές έχουν συμβεί στη ζωή μας, τόσο σε ατομικό όσο και σε κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό επίπεδο, που ούτε σα σενάρια επιστημονικής φαντασίας μπορούσαμε να διανοηθούμε πριν μερικά χρόνια.
Η εφιαλτική ανεργία των νέων κυρίως, που εγκαταλείπουν τη χώρα αναζητώντας συνθήκες επιβίωσης, οι χιλιάδες πρόσφυγες, που ταλαιπωρούνται και μέσα από τη χώρα μας ψάχνουν τη γη της επαγγελίας, η τρομοκρατία και η τυφλή βία, που δεν γνωρίζει πλέον σύνορα, δεν επιτρέπουν σε κανένα να εφησυχάζει και να περιχαρακώνεται στον ατομικό του χώρο.
Περισσότερο από κάθε άλλη φορά σήμερα πρέπει να αναπτύξουμε τις αντιστάσεις μας, να μην χάσουμε την ανθρωπιά, την αλληλεγγύη και το σεβασμό στο συνάνθρωπό μας.
Η γιορτινή ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων τονώνει την ελπίδα και αισιοδοξία μας και μας δίνει κουράγιο και δύναμη για το μέλλον. Με τις σκέψεις αυτές εύχομαι σε όλους :
“Καλά Χριστούγεννα – Χρόνια Πολλά”
Ο Δήμαρχος
Σάκης Μπαλιούκος
Χριστουγεννιάτικο Μήνυμα Δήμαρχου Πηνειού
Ο Δήμαρχος
Και Το Δημοτικό Συμβούλιο Πηνειού
Ε ύ χ ο ν τ α ι
Το πνεύμα των Χριστουγέννων και η Γέννηση του Θεανθρώπου να φωτίσει τις ψυχές μας &
να φέρει υγεία, προσωπική ευτυχία και οικογενειακή γαλήνη σε όλους!
Ο Δήμαρχος Πηνειού
Αλέξιος Αθ. Καστρινός
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ– ΚΥΛΛΗΝΗΣ
Φίλες και Φίλοι,
Η γέννηση του Θεανθρώπου στέλνει το μήνυμα της αγάπης,της ελπίδας και της πίστης στις καρδιές των ανθρώπων. Το μήνυμα των Χριστουγέννων, προβάλει πιο επίκαιρο από ποτέ, κάτω από τις σημερινές εξαιρετικά δυσμενείς οικονομικές συνθήκες που διανύει η πατρίδα μας.
Τα συναισθήματα , αλληλοϋποστήριξης και ανθρωπιάς είμαι σίγουρος ότι μας διακατέχουν όλους, ιδιαίτερα για τους συνανθρώπους μας που μας έχουν ανάγκη.
Αυτά τα συναισθήματα διακατέχουν και εμάς, ως Δημοτική Αρχή, που από τους πρώτους στόχους μας ήταν και είναι να σταθούμε δίπλα στους ανήμπορους συμπολίτες μας, που έχουν ανάγκη από την στήριξη και την συμπαράστασή μας, όχι μόνο τούτες τις Άγιες Μέρες, αλλά όλες τις μέρες του χρόνου.
Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου στον καθένα σας ξεχωριστά και στις οικογένειες σας, οι άγιες μέρες των Χριστουγέννων να είναι για όλους η αφετηρία μιας νέας δημιουργικής περιόδου, να σηματοδοτήσουν το ξεπέρασμα της κρίσης και τη νέα αρχή, στην οποία θα ενσαρκώνεται το πραγματικό μήνυμα των Χριστουγέννων: Της αγάπης και της αλληλεγγύης.
Απευθύνομαι σε όλους και όλες σας για να σας ευχηθώ ολόψυχα, Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχές το Νέο Έτος 2016.
Ναμπιλ Ιωσηφ Μοραντ
Δημαρχος Ανδραβιδας –Κυλλήνης
Χριστουγεννιάτικο Μήνυμα Ανεξαρτησίας
Στις δύσκολες μέρες που βιώνει η κοινωνία μας, στην απογοήτευση που επικρατεί στις μέρες μας, στην αβεβαιότητα και την απαισιοδοξία για το αύριο που μας ξημερώνει, είναι και η ελπίδα που εκλείπει.
Να όμως που κάπως έτσι, μπορούμε ν’ αντιληφθούμε που βρίσκεται πραγματικά η ελπίδα. Η ελπίδα, η σωτηρία, η λύτρωση.
Φίλες και φίλοι, Χριστός γεννάται… Ελπίδα έρχεται. Φως ανατέλλει.
Ας αναζητήσουμε τον Χριστό μας, την πηγή της πραγματικής ζωής, ξεκινώντας από μέσα μας, έτσι ώστε η ψυχή μας να γαληνέψει. Ας αξιοποιήσουμε την ευκαιρία. Το Άστρο της Βηθλεέμ, ας μας οδηγήσει στην ταπεινή φάτνη, εκεί όπου η Θεοτόκος Παναγία έφερε στον κόσμο τον Υιό του Θεού!
Χρόνια χριστιανικά και πνευματικά. Χρόνια ανθρώπινα και αξιοπρεπή. Υγεία, ψυχική και σωματική. Ας βοηθήσουμε τον συνάνθρωπο, ας τον προστατεύσουμε… Είναι ο Χριστός μας.
Αμαλιάδα Ήλιδας
Με τιμή
Νικόλαος Διαμαντόπουλος
Επικεφαλής Ελάσσονος Μειοψηφίας
Δημοτικού Συμβουλίου Ήλιδας
«ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ».
Ιατρικός Σύλλογος Πύργου - Ολυμπίας
Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. του Ιατρικού Συλλόγου Πύργου-Ολυμπίας εύχονται σε όλους τους συμπολίτες μας
«ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ» και ΕΥΤΥΧΕΣ το 2016
Είθε το νέο ΄Ετος να μας φέρει περισσότερη υγεία, ελπίδα, αξιοπρέπεια και μια πόλη καθαρή, αντάξια των προσδοκιών μας.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Νίκος Κατσαρός Χρήστος Γιαννικούλης





















