Είναι συγκλονιστική η εικαστική προσέγγιση του 18χρονου Δημήτρη Ρογγίτη απο την Ηλεία. Ο νεαρός ζωγράφος που έχει διακριθεί για το έργο του συνεχίζει να καταπλήσσει και να αντλεί δύναμη και έμπνευσε μέσα απο την τραγωδία που στιγμάτησε την Ελλάδα και τον κόσμο με την φονική πυρκαγιά στο Μάτι
Περιγράφοντας το έργο του αναφέρει στο εικαστικό του σημείωμα που συνοδεύει το έργο "φωτιά στην Αττική".
"Όλο το τοπίο ξαφνικα μια μορφή πήρε. Το κόκκινο κυριεύει μεσα σε όλο αυτο.
Σαν η κόλαση μορφή γήινη να πήρε.
Κόκκινες βίαιες φλόγες ξεπετάγονται παντού.
Η θαλασσα καθρεφτίζει το μοιραιο συμβάν κι ο ουρανός αιχμαλωτίζεται απο την αγριότητα αυτού.
Ο πόνος των ανθρώπων τεράστιος. Κι ο θάνατος ολοένα κι πληθαίνει.
Τα ουρλιαχτά του ανθρώπου δεν χρειάζονται να ακουστούν, το θλιβερό θέαμα τα προδίδει.
Μα όλο το τοπίο, την φρίκη του ανθρώπου απεικονίζει.
Μα όλο το τοπίο, την τραγικοτητα αυτη δεν μπορει να κρύψει.
Φωτια στην Αττική"
Κάποιοι όμως φαίνεται πως δεν αντιλήφθηκαν την ευαισθησία ενός νεαρού και ταλαντούχου καλλιτέχνη. Αυτό ανάγκασε το 18χρονο Δημήτρη να προβεί σε μια σεμνή αλλά καυστική απάντηση - ανάρτηση.
"Θελω τουλάχιστον οι άνθρωποι που θαυμάζουν την δουλεια μου να ξέρουν πως το οτι κανω ειναι αυθεντικό κι εκπροσωπεί κι εκφράζει βαθειά εμένα. Δεν θα έπραττα ποτε κάτι ωστε να εκμεταλλευτώ κάποιον η κάποια περίσταση. Θελω απλα να φέρω τους ανθρώπους πιο κοντά με την τέχνη. Να δημιουργησουμε ενα κοσμο καλυτερο κι πιο "πολύχρωμο".
Το εργο μου που απεικονίζει την τραγωδία στην Αττική εχει φτάσει κι συγκινήσει ολόκληρη την Ευρώπη. Αλλα για μερικούς "ευαισθητοποιημένους" έλληνες, η τέχνη μου θεωρείται πως δεν βοηθά την όλη κατάσταση της τραγωδίας..." σημείωσε ο Δημήτρης Ρογγίτης.
























