Στο κατάμεστο θέατρο Απόλλων το Λύκειο Ελληνίδων διοργάνωσε με πολύ μεγάλη επιτυχία την μουσικοχορευτική εκδήλωση «Χαραλάμπεια». Ακολουθώντας την επιτυχημένη πορεία των τελευταίων χρόνων έτσι και φέτος πραγματοποιήθηκε ένα εξαιρετικό αφιέρωμα με χορούς, τραγούδια και μουσικές από την Μακεδονία, στο πλαίσιο των εορτασμών του πολιούχου Αγ. Χαραλάμπους.
Με θεματικό τίτλο «Καιρός ειν’ της Μακεδονίας να ακούστε τη λαλιά» οι χορευτικές ομάδες του Πύργου και της Καλαμάτας, παρουσίασαν μια εξαιρετική παράσταση για την ελληνική παράδοση. Στην σκηνή του «Απόλλωνα» πέρασε η ιστορία πόλεων όπως η Φλώρινα, η Κοζάνη, η Καστοριά, η Νάουσα, η Χαλκιδική, οι Σέρρες είχαν την τιμητική τους, παραδόσεις όπως τα ρουγκάτσια που είναι ένα είδος καλάντων από την Παραμονή Χριστουγέννων έως και τα Θεοφάνεια, τα Χάλκινα της Κοζάνης και όλης της Μακεδονίας, η περιοχή Ρουμλούκι που είναι η Ημαθία, η Πιερία, τα χωριά της Θεσσαλονίκης, της Γουμένιτσας, των Σερρών, χάλκινα πνευστά, ζουρνάδες και νταούλια…
Μεταξύ άλλων παραβρέθηκαν ο Επίσκοπος Ωλένης κ.κ. Αθανάσιος, ο βουλευτής Ηλείας κ. Τζαβάρας, ο αντιπεριφερειάρχης Ηλείας κ. Γεωργιόπουλος, ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ηλείας κ. Νικολούτσος, ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Πύργου κ. Δημητρουλόπουλος.
Στο φινάλε της εκδήλωσης η πρόεδρος του Λυκείου Ελληνίδων Πύργου Τούλα Καλαμπόκα και τα μέλη, τίμησαν την πρόεδρο και το Λύκειο Ελληνίδων Καλαμάτας Βίκη Καρέλια.
Φωτογραφίες: Γιάννης Σπυρούνης & "Φωτογραφείο Ερμού 19 Πύργος"





















