Η έξαρση των ιώσεων και ειδικότερα της γρίπης, επηρέασε και τα μέλη της Θεατρικής Ομάδας Πύργου. Έτσι και το Σάββατο ματαιώθηκε η παράσταση, αλλά και η τελευταία της Κυριακής δεν πρόκειται να ανέβει. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ομάδας «Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη απο όλους όσους ήλθαν στην παράσταση του Σαββάτου 21/2 και βρέθηκαν αντιμέτωποι με την ματαίωση της. Δυστυχώς πολλά μέλη του θιάσου είναι άρρωστα και προσπαθήσαμε μέχρι την τελευταία στιγμή να ανέβουμε στη σκηνή μα δε κατέστη δυνατόν. Για τον ίδιο λόγο ματαιώνεται και η τελευταία παράσταση της Κυριακής 22/2 . Οι παραστάσεις που ματαιώθηκαν θα ανέβουν μέσα στους επόμενους μήνες. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη στήριξη σας».
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















