Βρεγμένοι μέχρι το κόκαλο, αλλά κεφάτοι οι καρναβαλιστές
Του Γιάννη Σπυρούνη
Μάταια περίμεναν οι διοργανωτές του 22ου Καρναβαλιού Κρεστένων, να σταματήσει η βροχή. Και όσο αυτή δυνάμωνε τόσο η απουσία του κόσμου γινόταν περισσότερο αισθητή. Τελικά η απόφαση πάρθηκε με τη σύμφωνη γνώμη των καρναβαλιστών να πραγματοποιηθεί κανονικά η μεγάλη παρέλαση… Όπως και έγινε. Μπορεί η ομπρέλα να ήταν το απαραίτητο αξεσουάρ στην περίσταση, αλλά αυτό δεν μείωσε σε τίποτα την καρναβαλική προσπάθεια και διάθεση.
Συνολικά 18 γκρουπ και άρματα παρέλασαν με τις πριγκίπισσες Έλσα και Άννα να ανοίγουν το καρναβάλι. Οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Κρεστένων ήταν τα αερόστατα που ακολουθούσαν, ενώ ένας κακός και άγριος λύκος κυνηγούσε λίγο αργότερα τις αμέτρητες Κοκκινοσκουφίτσες μέσα στη βροχή. Το γυμνάσιο Κρεστένων παρουσίασε δύο άρματα, το “Bye - Bye Wi-Fi” και το “Κοντσίτα”, ενώ το δημοτικό σχολείο Κρεστένων παρουσίασε και το γκρουπ “Αράχνες και μάγισσες”. Ακολούθησαν οι Απάτσι του συλλόγου γυναικών Κρεστένων, και το “Μπρούσκο με περσινά ξινά σταφύλια” από το ΕΠΑΛ της πόλης. Το ΓΕΛ Κρεστένων παρουσίασε το άρμα “Πολιτική διαφήμιση, αλλά και το πολύ πετυχημένο “η σύλληψη του Χριστόδουλου Ξηρού” σε ένα κομμωτήριο. Αισθητή την παρουσία τους έκαναν και οι “Πειρατές” ενώ δύο γκρουπ στη συνέχεια εμπνεύστηκαν τη θεματολογία τους από το Eurogroup και έβγαλαν πολύ γέλιο. Το “Οι διαπραγματεύσεις του Eurogroup” από την ομάδα του Κεραυνού Βρίνας και το “Dancing with the Eurogroup” από τη χορευτική ομάδα και τη δημοτική κοινότητα Κρεστένων.
Ακόμα ο Εκπολιτιστικός Σύλλογος Καλλικώμου, παρουσίασε το επίσης πολύ πετυχημένο γκρουπ, “το ΚΑΠΗ των πενήντα αποχρώσεων του γκριλ”…























