Το κέφι δεν έλειψε στην Αρχαία Ολυμπία και η 2η καρναβαλική ποδαράτη πραγματοποιήθηκε παρά τη βροχή. Βέβαια η διοργανωτές εδώ δικαιώθηκαν καθώς περίμεναν λίγο να κοπάσει ο καιρός και τελικά με ψιλόβροχο τα γκρουπ. Οι πειρατές με ένα μεγάλο πειρατικό άρμα άνοιξαν την παρέλαση και ακολούθησαν τα μέλη της χορευτικής ομάδας του γυμνασίου Ολυμπίας. Ακολούθησαν αρκετά άλλα γκρουπ, ανάμεσά τους, αυτό του Φυσιολατρικού Εκπολιτιστικού Συλλόγου Αρχαίας Ολυμπίας, οι “Γλυκάνθρωποι”, το Ford Φρέζα και άλλα. Το καρναβαλικό γλέντι συνεχίστηκε στο αίθριο του δημαρχείου Αρχαίας Ολυμπίας με το συγκρότημα Passepatout. Να επισημάνουμε πως για την πραγματοποίηση της 2ης Καρναβαλικής Ποδαράτης, συνέβαλαν, ο δήμος Αρχ. Ολυμπίας, η τοπική κοινότητα, ο εμπορικός σύλλογος, ο σύλλογος ξενοδόχων, η ΑΟΛΜΟ, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, ο φυσιολατρικός σύλλογος και άλλοι φορείς της περιοχής.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















