Το «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΒΡΗΣ», το φετινό καλοκαίρι πραγματοποίησε δυο σημαντικές εκδηλώσεις, η πρώτη με θέμα «Αφιέρωμα στην Εκκλησιαστική Ιστορία και τα τιμημένα ράσα της Δίβρης» που είχε σημαντική επιτυχία και η δεύτερη πριν μερικές μέρες με θέματα: «Ιστορία της ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΒΡΗΣ το έτος 1461μ.Χ. (πριν 554 χρόνια)» και «Πρωτότυπη ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ (με πιάνο,
Η τελευταία εκδήλωση, χαρακτηρίζεται από τους διοργανωτές ως μια από τις καλλίτερες που έχει διοργανωθεί τα 40 περίπου χρόνια που πραγματοποιεί ο σύλλογος παρόμοιες εκδηλώσεις καθώς περιελάβανε σημαντικές ιδιορρυθμίες και εκπλήξεις. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου κ. Σωτήρης Σωτηρόπουλος: «Πρώτα από όλα το Μουσικό πρόγραμμα ήταν δωρεά-προσφορά διβριωτισσών τρίτης γενιάς (που αγαπάνε υπερβολικά τον τόπο των προγόνων τους), που διάλεξαν μια πρωτότυπη μουσική θεματογραφία με πιάνο και κλασσική σύνθεση (για πρώτη φορά στα χρονικά της Δίβρης). Δεύτερον η Επιστημονική Ανακοίνωση του Ιστορικού θέματος που έγινε κι αυτή με ανιδιοτέλεια και προθυμία από διακεκριμένο ειδικό επιστήμονα, άνοιξε ένα ακόμη παράθυρο τεκμηριωμένης ιστοριογνωσίας για την πάλαι ποτέ ένδοξη κωμόπολη της Δίβρης. Τρίτον η τρίωρη σχεδόν παρακολούθηση, με θρησκευτική ευλάβεια από ένα πολυπληθές κοινό με ποιοτικές αναφορές και αντοχές, δημιουργεί πλέον διαύλους για πολιτιστική αντίσταση και ανάταση στην καθημαγμένη Δίβρη, θύμα (όπως άλλωστε σε όλη τη χώρα) της ανάλγητης και αντιανθρώπινης συμπεριφοράς των κάθε είδους εξουσιαστών μας που θέλουν να μας προσφέρουν πολιτιστικά σκουπίδια και μάλιστα με χρήματα από τον κρατικό κορβανά δηλ. ημών των φορολογούμενων πολιτών».
Την εκδήλωση παρακολουθησαν ο Δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας κ. Ευθ. Κοτζάς, ο Αρχιεπιστολέας του Αρχηγείου του Πολεμικού Ναυτικού Αρχιπλοίαρχος διβριώτης κ. Ιω. Γ. Αγγελόπουλος, ο θεματικός Αντιδήμαρχος ΔΕ Λαμπείας κ. Βασ. Αρβανίτης, ο Πρόεδρος της Τοπικής Κονότητας Λαμπείας κ. Δημ. Αβράμης, η Δημοτική Σύμβουλος Μαρ. Πατσή, ο αιδ. Ιερέας π. Κων. Αρβανίτης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου των εν Πάτραις Λαμπειέων κ. Αγγ. Ηλιόπουλος, ο πρόεδρος του Συλλόγου Διβριωτών Αθήνας κ. Ιω. Αμπατζής, ο πρόεδρος του Συλλόγου των εν Αθήναις Αστραίων κ. Θοδ. Αρβανίτης, Τοπικοί Σύμβουλοι Κοινότητας Λαμπείας, μέλη ΔΣ Συλλόγων. Επίσης εκτός των εκατοντάδων ντόπιων και ξενιτεμένων διβριωτών, παραβρέθηκαν πολλοί από πολύ μακριά και κοντά. Ενδεικτικά: από Ιταλία (Όθων Μεγαλόφων), , Πύργο-Δούκα (Σπ. Παπαγεωργίου), Μακρίσια (Κώστ. Χριστοδουλόπουλος), Δερβινή (Παν. Παπαθεοδώρου) Τσίπιανα (Νικ. Κορμπάκης), από Φολόη (κ. Β. Παπαθεοδώρου) κ.ά. με τις παρέες τους...
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















