ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΕ ΠΥΡΓΟ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ - ΜΕ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΟΥΚΡΑΝΙΑ.
Πανδαισία με τα καλύτερα πολυμελή καλλιτεχνικά συγκροτήματα από τους Έλληνες της Ουκρανίας στην Ηλεία! Ειδικότερα, από τις 6 έως 18 Οκτωβρίου, θα βρίσκονται στο νομό μας και θα φιλοξενηθούν στον ξενώνα <<Φάρος>> της Ιεράς Μητροπόλεώς μας,τα κορυφαία συγκροτήματα της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συλλόγων Ουκρανίας, που αναμένεται μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα, να εντυπωσιασούν τους Ηλείους και να προσφέρουν θέαμα υψηλής τέχνης και αισθητικής. Πιο συγκεκριμένα τα συγκροτήματα που στελεχώνονται περίπου από εξήντα άτομα(χορευτές,μουσικούς,καλλιτέχνες κλπ)θα πραγματοποιήσουν το πρώτο διήμερο εκδηλώσεων στον Πύργο (κλειστό γυμναστήριο)την Παρασκευή 9 Οκτωβριου στις 11 π.μ και το Σάββατο 10 Οκτωβρίου στις 7μ.μ. Θα ακολουθήσει ένα <<μαγευτικό >>διήμερο την Τετάρτη 14 Οκτωβρίου στις 7 μ.μ και την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου στις 11 π.μ στον αύλειο χώρο του παλαιού Δημαρχείου στην Αρχαία Ολυμπία. Όλες οι ανωτέρω εκδηλώσεις, τελούνται υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητρόπολης Ηλείας. Συμμετέχουν ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας,ο σύλλογος γυναικών <<οι Πυργιώτισσες>> και ο σύλλογος Γαστούνης <<οι Ρίζες μας>>.




















