Όμορφες βραδιές αναμένεται να περάσουμε στην αίθουσα "Ερμής" του ξενοδοχείου Olympic Village στην Αρχαία Ολυμπία τον Ιανουάριο. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες στις 5 Ιανουαρίου ο χώρος θα φιλοξενήσει μια βραδιά με το Δημήτρη Μπάση και άλλους ερμηνευτές, που θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες. Η πολυαναμενόμενη μουσική βραδιά με τον Διονύση Σαββόπουλο και την Ελένη Βιτάλη, θα οριστικοποιηθεί σε ημερομηνία προς τα τέλη του Ιανουαρίου στον ίδιο χώρο.
Οι διοργανωτές Δημήτρης Μάρκος και Βασίλης Καψής, προχωρούν σε μια σειρά μουσικών event που ξεκίνησε με τον Θάνο Μικρούτσικο και τη Ρίτα Αντωνοπούλου στις αρχές Δεκέμβρη και αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες χωρίς να αποκλείονται οι εκπλήξεις...




















