Ο κ. Δημήτρης Δήμου επανεξελέγη πρόεδρος της Φιλαρμονικής Γαστούνης στη συνεδρίαση που πραγματοποίησαν τα νεοεκλεγέντα μέλη του Διοικητικού της Συμβουλίου για την κατανομή των νέων τους αξιωμάτων.
Αντίστοιχα, αντιπρόεδρος εκλέχτηκε ο κ. Αλέξανδρος Μαργαρίτης, Γενική Γραμματέας η κα Χριστίνα Αντωνιάδη, Ταμίας η κα Μαρία Λούρμπα, Έφορος ο κ. Ανδρέας Περιβολάρης, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων ο κ. Σπύρος Ρηγάτος και μέλος – βοηθός Ταμία ο κ. Μπάμπης Μπακόπουλος.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















