Ο Στέφανος Κορκολής με την Σοφία Μανουσάκη αποθεώθηκαν από το κοινό του Πύργου σε ένα μεγάλο μουσικό γεγονός πάνω στο έργο του Μίκη Θεοδωράκη
Γράφει η Ελένη Παπαδοπούλου
Η πρώτη επιτυχημένη εμφάνιση τη Στέφανου Κορκολή την Τετάρτη το βράδυ στο θέατρο Απόλλων που ήταν sold out ήδη από την προπώληση, έφερε και μια δεύτερη, την επόμενη μέρα ικανοποιώντας την τεράστια ζήτηση του μουσικόφιλου κοινού, οπότε περίπου 500 άτομα συνολικά, είχαν την τύχη να απολαύσουν μιας εξαιρετικής ποιότητας μουσική βραδιά, τέτοια που σπάνια η πόλη του Πύργου έχει την τύχη να φιλοξενεί. Στη σκηνή του θεάτρου Απόλλων, ο δημοφιλής μουσικός, πιανίστας και τραγουδιστής, συνάντησε μουσικά τον Μίκη Θεοδωράκη, παίζοντας στο πιάνο ένα ανθολόγιο των έργων του κορυφαίου έλληνα μουσικοσυνθέτη που ερμηνευτικά απέδωσε μαγικά η 20χρονη Σοφία Μανουσάκη, εν μέσω παρατεταμένων χειροκροτημάτων!
Την συναυλία διοργάνωσε το ωδείο της Ζαχάρως Piano& Music και ο υπεύθυνος λειτουργίας του Χρήστος Τσατσαμπάς, πιανίστας και μουσικός και ο ίδιος, που μάλιστα κατά την διάρκεια της συναυλίας επιφύλαξαν μια έκπληξη στο κοινό, καθώς οι δυο τους στο ίδιο πιάνο, έπαιξαν και εκτέλεσαν εκπληκτικά με μια διάθεση αυτοσχεδιασμού, μια διασκευή του αγαπημένου τραγουδιού του Μίκη «ένα το χελιδόνι», όπου το κοινό πραγματικά τους αποθέωσε! Ο Στέφανος Κορκολής, στο ξεκίνημα της συναυλίας, μίλησε για την σχέση του με τον Πύργο, λέγοντας πως αν και οι ρίζες του είναι από τον πόλη μας, ο αδελφός του παππού του ήταν ο αείμνηστος Διονύσιος Κορκολής, δήμαρχος του Πύργου, έρχεται για πρώτη φορά και νοιώθει ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί ενδυναμώνει έτσι τους δεσμούς του με αυτόν τον τόπο. Γι αυτό και αποκάλεσε τους Πυργιώτες «συμπολίτες μου», συστήνοντας στο κοινό την Σοφία Μανουσάκη που ερμηνεύει τα τραγούδια του δίσκου ΣΥΝΤΑΝΤΗΣΗ, της μεγάλη μουσικής του συνάντησης με τον Μίκη Θεοδωράκη για τον οποίο μίλησε με τον τρόπο που του πρέπει αλλά και με γλυκύτητα για την συνεργασία τους, τονίζοντας ότι νοιώθει πολύ τυχερός άνθρωπος. Μάλιστα πρόβαλε και ένα μικρό βίντεο από την συνεργασία των τριών τους για τον δίσκο, στο σπίτι του Μίκη και συμπλήρωσε ότι η 20χρονη Σοφία Μανουσάκη έχει πάρει όχι μόνο την «έγκριση» του Θεοδωράκη, αλλά την θεωρεί μεγάλο ταλέντο γι αυτό και της εμπιστέυτηκε τα τραγούδια του.
Ο Στέφανος Κορκολής για πρώτη φορά αγγίζει σαν σολίστ του πιάνου έργα του Μίκη Θεοδωράκη, από όλο το μουσικό φάσμα του μεγάλου Έλληνα συνθέτη.Η προσέγγιση του αριστουργηματικού έργου του Μίκη μέσα από αυτόν τον δίσκο που παρουσίασαν στον Απόλλωνα, γίνεται με τον πιο λιτό και ανθρώπινο τρόπο, δηλαδή μέσα από ένα πιάνο και μία φωνή, με σκοπό την ανάδειξη του μεγαλείου των μελωδιών του μεγάλου Έλληνα μουσουργού. Ήταν μια μουσική συνάντηση με πρελούδια για πιάνο, μεταφορές / διασκευές ορχηστρικών έργων για πιάνο και λυρικά τραγούδια πάντα από την Σοφία Μανουσάκη.
Η βραδιά ξεκίνησε με την «Μικρή σουίτα για πιάνο» με τον Στέφανο Κορκολή στο πιάνο, συνεχίστηκε με την «Φαίδρα», «του Μικρού Βοριά», την «Μαρίνα», το «Βάρκα στο γιαλό», «Το τρένο φεύγει στις οχτώ» και πολλά άλλα τραγούδια του Μίκη και έκλεισε με την «Προδομένη μου αγάπη», το «Στρώσε το στρώμα σου για δυο» και τον «Ζορμπά», μια διασκευή- φαντασία για πιάνο από τον Στέφανο Κορκολή. Το σύνολο των θεατών αποθέωσε τον Στέφανο Κορκολή και την Σοφία Μανουσάκη και βεβαίως το τεράστιο έργο του Μίκη, παρακαταθήκη για την Τέχνη και τον Πολιτισμό της χώρας…
Φωτογραφίες Μπάμπης Μιχαλόπουλος





















